søndag 27. mai 2012

efit 27.mai 2012:)

En herlig solskinnsdag!




08.30

Kaffe må til på morgenen, jeg og marie er klar for litt intensiv pugging til eksamen på morgenkvisten



12.30

Fram til nå har det bare vært lesing egentlig, ble ikke så mye å ta bilde av...


14.00

Vips, så var studentene klar for litt sommer og badeliv;)




16.00

Lese gjør jeg faktisk bedre utendørs enn inne, så vi kunne jo ikke fått bedre vær i oppkjøringen mot eksamen:D



17.00

mat må man jo ha:)



Bonus: banan med sjokolade innpakket i folie på grill = nam!


17.40

Koser oss med god mat <3



18.30

Leser litt, spiser litt, slapper litt av. Den perfekte lesedag :)








19.30

Noen siste badebilder for dagen;)


20.20

Parkpleddet har blitt myyye brukt siste uken,så det får henge å lufte seg litt på altanen for å hente seg inn etter alt dette fine været;)



Herfra er jeg egentlig helt skutt og tenker å ta kvelden, så dette får bli siste bilde:)

Neste efit dag er mandag 11.juni. Da har jeg eksamen, så vi får vel se om det blir tatt noen bilder;)

4 kommentarer:

  1. Fantastisk herlige bilder vennen :) Dere kan å kose dere, viktig som det er tross nitidig pugging som du holder på med!!
    Ha en fortsatt nydelig kveld, trist at finværet skal ende nå!!!

    Klem Lena

    SvarSlett
  2. Ååååå så herlig? Kor e dåkker? Boikottet efiten idag for eg kom på det altfor seint:-( Du skulle ha pepet meg!! SKikkelig kult hoppebilde!!!!

    SvarSlett
  3. Att ni törs bada nu! När vattnet är så kallt!

    Vilken härlig dag du verkar ha haft!

    // Anna

    SvarSlett
  4. Sol och bad och en alldeles underbar dag! Gissar att det är mindre sommarkänsla en dag som idag ... :-P

    SvarSlett