søndag 29. juli 2012

efit 29.juli 2012





10.15

Våkner til en nydelig sommermorgen, men man vet det er snakk om kortvarig glede når varselet for dagen ser slik ut:




Bonus:

Helt typisk vestlandsvær - innom alle værformene i løpet av en dag ;)




11.00

Det har allerede skyet over, så jeg koser meg inne med ukens bok <3





12:20

Fine mennesker spiser sen frokost i helgene ;) 





13.15

Sitter med dataen og prøver å sortere gjennom alle bildene fra sommeren.

Dette bildet er tatt på landet for noen uker siden, herlig kvelds stemning når vi var ute og tok et kveldsbad i solnedgangen <3





14.05

Jeg er i full sving med å klippe min kjære..





15.10

Og jeg syns han ble riktig så fin jeg!:D






16.15

På vei i besøk, disse bildene er tatt med ett minuts mellomrom - vi har bare rundet en sving:p




17.20

Masse deilig mat i vente:D




17.55

Den lille er visst litt bedre på å spise sitron enn den store ;)








19.50

Vi spiller hello kitty spill (jeg og Andrea taper stort for mormor...)




20.30

Den lille vil ha fletter, så da blir det fletter ;)




21.20

Fineste prinsessen til tante <3




22.00

Solen er på vei ned, og med det avslutter jeg min efit dag for denne gang :)

Legg gjerne igjen et lite spor på veien ut,slik at jeg ser hvem som har vært på besøk;)


Neste efit dag er lørdag 11. august:)






7 kommentarer:

  1. Inne med en liten hilsen fra Kypros. Er der på ferie.

    SvarSlett
  2. Han ser ju inte så arg ut efter din klippning nä ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig veggord dere har vennen ♥
    Nydelig å ta kveldsbad der da, har ikke badet i Norge ennå i sommer jeg....sukk!!
    Men du, din kjære ble veldig fin på håret....men måtte du ha på den tv kanalen for å få han til å sitte stille ? *knis*
    Jeg skal også klippe min herre i kveld, men han har en annen hårfarge....hehehe

    Go`klem fra meg♥

    SvarSlett
  4. Kollar in EFIT. Kul med bilder från andra sidan gränsen också ;)

    SvarSlett
  5. Besöker din EFIT. Vilken middag!*slickar mig om munnen*

    SvarSlett
  6. Vilken härlig dag du har haft! God mat och trevligt sällskap. Bättre kan det väl inte bli?

    SvarSlett
  7. OJ, vilket middagsbord! Där fanns det väldigt mycket gott!
    Och så söt flickan blev i sina flätor! Ja, hon var förstås söt redan innan ;-)

    SvarSlett