tirsdag 17. april 2012

efit 09.03.2011

ett foto i timen 09.03.11

Lesedag hos meg i dag,selvom jeg nok mistenker at jeg får lurt inn en masse andre aktiviteter også. Merkelig hvor mye annet man får unnagjort når man egentlig burde lese..

10.00

Ikke alle som har fri og kan sove lenge, ser en tom plass ved siden av meg i sengen etter en kjæreste som måtte stå opp tidlig tidlig i dag. Gleder meg litt over luksusen med å ha fri midt i uken <3

11.15

Snart slutt på luksus,og i gang med lesing av anatomi.

12.30

Hjelper litt med fine blomster på bordet:)

13.30

Som jeg mistenkte finner jeg fort alternative gjøremål:p Men er jo greit med litt avveksling.

14.30

I gang med litt baking av glutenfrie knekkebrød

Bonus:

Bonus: Etter noen minutter i ovnen blir dette nydelige knekkebrød:) Etter man har kuttet dem opp så klart;)

15.30

Så var det i gang med lesingen igjen..har forprøve i fysiologi i morgen så er bare å henge i..

16.30

Snakker i telefon med storesøss

18.00

Sliter med å få lagt inn bildene på pc´n. Satt i går og så gjennom alle bildene fra ferien i fjor sommer,så får legge ut et bilde fra denne enn så lenge:) *drømme seg tilbake*

19.30

Prøver å lære noe om lungenes compliance,men blir vel tidvis mer forvirret enn opplyst..:p

21.00

En liten tur på butikken for å kjøpe frukt:)

22.00

Vi ser på livet på vent på tv2,og koser oss med bolle med krem<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar