lørdag 21. april 2012

Ett foto i timen 21.april







10.05

Starter dagen med en deilig kopp ingefær te <3





Bonus:

Dagens gode ord som følger med teposen viser seg å være veldig passende for meg:

 Let silence talk to you

Jeg kan kanskje bli bedre på å la roen og stillheten senke seg;) Mål for dagen!





11.15

Det er skikkelig vestlandsvær på gang. Merkelig hvordan værgudene får solen til å skinne i ukedagene, men ikke i helgen når man har fri?




12.00

Elsker helge blomster på bordet <3




13.05

Nei,nå har man visst dratt ut morgenen litt for lenge her, på tide å fjerne dynen fra sofaen og ta fatt på dagen;)

Men er lov med litt kos på morgenen når det er lørdag:)




13.05

Skittentøyskurven ekspanderer i høyden, ser ut til at vaskemaskinen skal få kjørt seg godt i dag;)


14.10

Vi har gjort storinnsats på kjøkkenet, og endelig kan man se benken igjen ;)


15.15

Har tatt fatt på mursteinen av en bok  "orthopedic physical assessment"...

Man må jo bare elske studentlivet på en lørdag..;)


16.10

Uhm, ja jeg må innrømme at jeg ser på greys anatomy mens jeg pugger...



16.50

chocolate?:D 



17.30

Grønt og flott begynner det å bli ute <3



18.50

Koser meg med helgens aviser og magasiner:)

20.00

Gjør oss klar for kosekveld i heimen:)


Bonus:

Nachos:D



21.05


Kanskje jeg har fullført dagens mål, og latt roen senke seg?



21.30

Lettet virkelig opp utover dagen, og nå er det helt nydelig ute :)




Neste efit dag er tirsdag 8.mai:)


Takk til dere som ligger igjen hyggelige kommentarer:)




9 kommentarer:

  1. Hej och tack för ditt besök!

    ja visst är det typiskt att så fort man är ledig så blir det dretväder. Och på veckorna skiner solen...får hoppas vår och sommaren kommer snart=)

    ha en fin dag=)

    SvarSlett
  2. Så fin tekopp du har! Hvor har du funnet den hen? Flotte bilder så langt:)

    SvarSlett
  3. Jag tror jag snart måste göra nått åt mitt kök också så set ser ut som ert.. och då är det inte disken jag tänker på :)

    SvarSlett
  4. Fin dag du har haft, och blomman den är så vacker :)

    SvarSlett
  5. Hej!
    Kikar in på din efit-dag. Fina vardagsbilder. Ser ut som ni haft en mysig dag.
    Ses

    SvarSlett
  6. En till som både tvättar och tittar på Grey's anatomy idag ser jag :-)

    SvarSlett
  7. Gokväll. Har varit här och kikat in EFIT. :)

    SvarSlett
  8. Besöker din EFIT. Du ser ut att haft det fint, pluggandet till trots! :)

    SvarSlett
  9. Tack för titten! Hoppas dagen idag bjuder på lite finare väder.

    //Tinna

    SvarSlett