tirsdag 17. april 2012

efit 25.april 2011

efit 25.april

Våknet til besjeden om at «minstemann» i familien på 18 år hadde omkommet i går/i natt. Ikke den helt store dagen å kjøre efit på etter en slik nyhet,men for å hedre min kjære fetter velger jeg heller å ligge ut noen minneord som storesøsteren skrev til ham i dag.

kjære lillebror, du e så go ♥ du mitt hjerte du min sjæl, vil alltid være dær ♥ såm drømma å vinna såm stryk mæ på kinne. Å live d vare, d e ingen fare. Du har d så godt i ditt nye slått. Du e så flått å vi har d så godt i hjerte såm banke me dæ. Vi savne dæ fælt, men vet at du e me oss kvært minutt å sekund. Du e alti min å æ e alti din ♥ får evi skal vi være værandre nære ♥ takk får denn tid æ fikk me dæ, får gleda å sorga å mye kjærlihet. Vil alti elske dæ kjære lillebror ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar