tirsdag 17. april 2012

efit 10.april 2011

efit 10.04.11

Litt sånn spesiell efit her i dag,siden jeg er innlagt på sykehus. Men er nå med likevel!:)

09.00

Prøver meg på litt yoghurt på morgenkvisten. Mat smaker sånn passe godt for tiden..

10.00

Har en veneflon som er gått tett,så den må byttes ut. Igjen! Dette er fjerde gangen på 6 dager at vi må sette ny veneflon..sammen med alle blodprøvene gjør det sitt til at jeg ser ut som en nålepute:p

10.50

Leser noen sider i et nemiblad før jeg sovner

12.15

Får en av dagens mange inhalasjoner ..

13.00

Har leid en masse filmer og serier på pasientbiblioteket tidligere i uken. Noe må man gjøre på:p

14.10

Oksygentank som jeg bruker ved behov

15.20

Har besøk av storesøster,men glemte å ta bilde..

16.30

Har fått kryssord skrapelodd av storesøster,små gleder :D

17.00

Den store tv´n min! Er så vidt jeg ser den der borte:p Fine blomster også som jeg har fått av mamma og storesøster <3

18.10

Medisiner renner inn i årene mine:)

19.00

Ser noen episoder av friends innimellom:)

20.00

Vinduet ut til det fri. De kunne godt vasket dem litt!

20.30

Får besøk av kjæresten,og glemmer igjen å ta bilder. Men det var veldig koselig med litt selskap på kveldingen:)

23.20

Avslutter med et lite bilde av den lilla blomsten jeg fikk i går:)

Nå er det natt på sykehuset,og det eneste jeg hører er skrikene fra en mann over gangen. Det går stort sett i linjene «åh i helvete», og «faaaaaen». Han har stort sett repetert seg selv i hele dag,med pauser innimellom:p det er mest til å le av,men jeg håper de doper han litt ned til natten så vi kan få litt fred;)

Takk for titten! Ikke den mest spennende dagen,men slik går det når efit dager lander på dager man er innlagt på sykehus. Det er nå en form for hverdag det også etterhvert;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar